Kevätkengät - mukavia ja ihania!


Tässä on minun tämän hetken lempilenkkarit, viime kesänä hankitut Tom Tailorit. Niin mukavat ja hyvät kävellä! 


Näissä on se hyvä puoli, että väri on aika neutraali, joten nämä sopivat myös työvaatteiden kanssa. Tilasin nämä muistaakseni Zalandosta. Minulla on useammat saman merkkiset kengät ja sen olen todennut, että ovat pientä kokoa, joten osasin jo tilata yhtä koko isommat kuin muuten ottaisin.



Nämä saappaat ovat minun tämän kevään investointi ja toistaiseksi tuntuu, että investointi kannatti! Gabor- merkkiset, ostin Sokokselta. Nämäkin ovat tosi mukavat kävellä. Minulla on pieni virheasento jaloissa ja olen huomannut, että kannattaa ostaa kenkiä, jotka ovat hyvät jaloille.


Näiden saappaiden juju on sivussa oleva vetskari, jolla varren leveyttä voi säädellä ja voi myös päättää, haluaako koristeiden näkyvän vai ei. Itse kyllä olen niin bligin ystävä, etten ole tainnut kertaakaan pistää vetskaria kiinni!


Tässä kuvassa taas on minun tämän kevään haavekengät, valkoiset Ted Bakerit! Näitä saisi Zalandosta, mutta täytyy vähän mietiskellä taipuuko lompakko näihin ;)


Mitä kenkiä sinä pidät tänä keväänä? Lenkkarit vai korkkarit?



Kommentit

  1. Ihania kaikki ♥ Ostin just samantyyppiset kuin nuo ekat, sopii niin mekon kuin housujenkin kanssa.

    VastaaPoista
  2. Kivan näköisiä kenkiä.. Minulla on myös aika monet Gaborit. Laatuun kannattaa satsata. Itse en pidä juurikaan korkkareita, koska pituutta on kertynyt ihan tarpeeksi. Löysin Haloselta vuosi sitten ihanat vapaa-ajan kengät, joita olen pitänyt ja pitänyt. Mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, kiitos!

Suositut postaukset!