Bettebox- maaliskuun boxi kaupan päällle, joten tilasin pitkän harkinnan jälkeen!


*Juttu sisältää affiliate- linkin

Olen pitkään harkinnut Bette boxin tilaamista itselleni ja nyt oli niin hyvä kampanja, että lopulta tein sen!

Bette Box on kuukausittainen paketti, joka sisältää kauneutta, tyyliä ja ideoita. Jokainen Bette Box on valikoima tuotteita eri kauneuskategorioista. Paketti sisältää sekä uusia että tunnettuja brändejä. Tuotteet ovat joko täysikokoisia tai matkakokoisia näytteitä, joilla pääsee testaamaan tuotteita.


Kuvassa on maaliskuun boxi, jonka saat nyt kaupan päälle, jos tilaat Bette boxin 14.4. mennessä! 

Jos haluat tilata boxin, voit tehdä sen tästä linkistä
Kassalla käytä koodia SUPERVIIKKO saadaksesi myös maaliskuun boxin!

Maaliskuun boxiin oli pakattu Ziaja Olive misellivesi, Noughty shampoo, Garnier itseruskettava liina, SkinMood meikkisieni sekä Himalaya Herbals hammastahna. 

Ei- pitkäaikaistilaajat saivat Cutrin Vieno Cleansing Conditioner- hoitoaineen ja pitkäaikaistilaajat Dermosil Color Correcting Stick- peitekynän. Bonuksena oli Bette- kangaskassi.


Itseäni boxin tilamisessa on mietittytänyt eniten se, että sopivatko kaikki tuotteet minulle allergian ja herkän ihon takia? Tyttäreni ei kuitenkaan ole ollenkaan allerginen, joten järkeilimme, että varmaan tuotteet käyvät yleensä jommalle kummalle meistä. 

Syy, miksi halusin kaikesta huolimatta tilata boxin on se, että koen jämähtäneeni tiettyihin tuttuihin ja turvallisiin tuotteisiin ja olen tosi huono kokeilemaan uutuuksia. Nyt saan uutuuksia suoraan kotiin!

Oletko sinä kokeillut kauneus-boxeja? Mitä pidit?


Kaunismäessä- bogia voit seurata myös Facebookissa


Kommentit

  1. Mieli tekis tollaista, mutta yksi silmäys kylpyhuoneen kaappiin riittää kertomaan, että sieltä voisi koota vaikka kokonaisen yllätyssäkin kaikista purkeista ja purtiloista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, mä olin pitkään kanssa sellainen, että ostelin kosmetiikkaa yli tarpeen. Nyt olen ollut jo monta vuotta tiukalla linjalla, Kon maritin kaiken ylimääräisen ja tein ehdottoman kiellon ostaa uusia, ennen kuin edelliset on käytetty. Nyt ajattelin tän boxin kanssa, että mä olen sen ansainnut, kun olen ollut niin säästeliäs ;D

      Poista
  2. Kauneusboxit on ihana pieni piristys arjen keskelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä just ajattelin, että vähän piristystä kerran kuussa :D

      Poista
  3. Minä en ole ikinä tilannut mitään kauneusboxia. Minulla siihen on kaksi syytä: juurikin sama eli allergia ja kiinnostukseni kosmetiikkaan on aika rajallista. Minunkin tulee aina vaan käytettyä samoja tuotteita, joten kivaa vaihteluahan tuollainen boxi toisi. Ehkäpä joku päivä innostun boxista ja allergiasta huolimatta uskaltaudun tilaamaan sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä miten minun käy tämän boxin kanssa, hitti vai huti? ;D Juurikin allergia mietityttää eniten.

      Poista
  4. En ole itse koskaan testannut, siskolle olen tilannut lahjaksi muutaman kuukauden setin :)
    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  5. Eipä ole tullut tilattua.
    Muutenkin käytän niin vähän mitään tuotteita.
    Tuossa oli kyllä tuotteita laidasta laitaan.
    Kun oliskin joku sellainen jolle vois antaa ne joita ei itse tulis käytettyä
    Oikein aurinkoista lauantai päivää sulle.
    Liityin muuten blogiisi lukijaksi.
    Tuleppas käymään kylässä myös aurinkokujallakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! Täytyypä tulla vierailulle :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, kiitos!

Suositut postaukset!